Osobní

Eva Elexová

Patent na léčivé divadlo

V září tohoto roku jsem otevřela svůj první kurz. Dosud jsem zatím dělala vždy jen semináře nebo cykly seminářů, ale pravidelný kurz nikdy. Na sklonku léta po mnoha letech sbírání zkušeností v rámci pořádání vlastních i absolvování cizích seminářů a po deseti letech pedagogického působení na konzervatoři, jsem sebrala odvahu i chuť a vyhlásila svůj první kurz. Zaměřila jsem se na to, co umím a znám ze všech svých dovedností nejlépe, a co mě nejvíce baví a naplňuje. Otevřela jsem tedy kurz autorského divadla a prvně jsem si dovolila napsat do názvu to, co dávno vím, totiž že autorské divadlo je léčivé. Kurz jsem tedy nazvala: Kurz autorského divadla - intuitivní léčivé divadlo. V tom názvu bylo všechno. Autorství tzn. že se budeme zabývat svými osobními tématy a vlastní tvorbou. Divadlo, tedy že svá osobní témata budeme zpracovávat a vyjadřovat divadelními prostředky. Intuice - že budeme aktivovat a rozvíjet svoji intuici, pracovat s její pomocí a zapojením. A konečně léčba - deklarace mého přesvědčení a osobní zkušenosti, že má tato disciplina potenciál léčit naši psychiku, tělo, vztahy.

14.10.2013 v 15:53 | Karma článku: 8.07 | Přečteno: 407 | Diskuse

Eva Elexová

Doba žen přichází aneb mé psaní ženám

Milé ženy, přítelkyně, známé i neznámé,přišel čas uctívat ženský princip. Bohyni. Ženu. Matku. Zemi. Je čas vrátit Svět do rovnováhy.Přišel čas, abychom se probudily. Vraťme se zpět ke své podstatě.

16.5.2013 v 16:59 | Karma článku: 18.57 | Přečteno: 1185 | Diskuse
Počet článků 4 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 483
Herečka, režisérka, divadelní autorka, lektorka