Nezařazené

Eva Elexová

Umění mluvit... umění naslouchat... umění milovat

Umění mluvit. Umět říci nahlas, co cítím, co si přeju, po čem toužím. Umíme to? Umíme slova používat přesně, vhodně? Umíme se vyjadřovat jasně a zřetelně? Tak, aby nás ostatní viděli, slyšeli a rozuměli nám? Aby si nás vůbec všimli? Haló, jsem tady! Tady!! Já!!! Jenže kdo vlastně jsme? Víme to vůbec? Uvědomujeme si to? Tušíme to? Cítíme to? Kým jsme? Kým jsme se stali? Proč nejsme sami sebou? Kdo je ten cizinec v našem těle, v našem životě? Kdo je ten věčný kritik a štváč v naší hlavě? Je vám to povědomé?

23.2.2015 v 8:00 | Karma článku: 7.00 | Přečteno: 191 | Diskuse

Eva Elexová

Mám někoho ve sklepě

Někdo ve mně od rána bouchá na dveře. Buch, buch, buch. Ticho. Buch, buch, buch. Mám někoho ve sklepě. No ťé prsty... Zrovna dnes v takový neduživý únorový den, kdy nic nejde samo, kdy je dřina i si obléknout spoďáry. Ale ten dole v mém sklepě má sil dost, prevít jeden. Vo co mu de??? Co jsem komu udělala???

20.2.2015 v 8:00 | Karma článku: 7.45 | Přečteno: 150 | Diskuse
Počet článků 4 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 483
Herečka, režisérka, divadelní autorka, lektorka